Saturday, August 7, 2010

Akhirnya..................

assalammua'laikum
bersyukur kehadrat ilahi,akhirnya tercapai juga niat nak pasang internrt kat rumah dapatlah guna makei belajar dan chating,hehehehe. aritowk 7/8/2010 tarikh keramat bagi aku dapat lah cari bahan makei molah novel. bestnyeer....tak dapat nak dikata. minggu depan dan nak puasa sik lamak lagi nak raya. aku towk masih nak cari tempat makei belajar,kerja dah dapat belajar jak belum......hm.... sik pa lah insya-allah ada lah ya.sekarang towk aku kerja jadi guru kafa kat saint joseph hari isnin dan selasa jak dari pukul 2 sampeilah pukul 5 ngajar miak darjah 4. penat juak lah,ari ya aku tertido nk balik selamt sedar mun sik alamatnya malm lah balit. yalah pengalaman aku sejak mengajar towk. naik bas pukul 12 sampei nk dekat pukul 1 juak balit pukul 5 naik bus pukul 0530 sampei pukul 0630. kedak yalah hidup aku dari hari isnin sampei lah selasa. hari2 yang lain relax,kadang2 main game,molah kerja sekolah cikit,layann facebook dan mcm2 lagi.

No comments:

Post a Comment